Thursday, December 1, 2011

SEDAPNYA DUDUK KAT UMAH :)



Wohaahh memang sedapp duk kat umah .. semuanyaa free hehee .. barangan ditaja oleh PAMA ..
Tak pening fikir bajet tiap bulan.. jadual makan pun agak terberJADUAL ..ikut masaa.. nak jenjalan pun xpayah fikir tambang teksi hahahaa .. semuaa free.. !!!

Aktiviti aku? Hahaa .. kemas rumaah .. masak… online.. blogging..main pes…jalan2…tidowww..ZZzzz.. cheronoooknyaaa .. semuanyaa xda halangan tuk aku buat perkara2 yang aku sukaa.. xdaa nak fikir perjumpaan.. latihan..kelass..pembentangan… assignment…exam…hahahaha…sukaa sukaaa sukaaa..
Kalau boleh aku nak bawa kehidupan aku macam ne kat maktab.. leh x? hahahaa.. cuti hujung tahunn sangat membahagiakan….. minda kosonggggg dari fikir soal penderitaan as ‘student’.. ngengggg .. lari kejappppp jeaa.. 100% fokuss tuk kehidupan di luar ipg.. berfoya-foya dengan mereka yang tersayang…
Waktu cuti ne jugakk.. jejari TAK runcing aku ne rajin mengUPDATE blog ne.. agakk berdebu dan berhabuk jugakk.. lama dah aku lepas pandang blog ne… ada banyak nak share.. tapi malas nak menaip.. heheee… J rarrrrwwww !!

p/s : jangan heran aku jadi bammm-bammmmm pas ni…. Duk umah ne laen sikit angin perut aku.. asyik nak makan jeaa..*sekali lagi aku nak cakap.. semuanya FREEE  hahahaa ……… :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home