Saturday, October 29, 2011

Peguam aku dah DATANG !!

Peguam aku dah datang !! siap sediaa ringankan mulut menjawab apa sahaja soalan dr mulutnyaa !! ^^
welcome back to peinsulaa my cyg!!! ngehhh !! makaceh jugaakk sudiii lagi menjadi mangsa culik aku di bumi ipis ini... hehehee so berani laa aku tidoow bilek malam ini hahahah !!..

SYABAS dan TAHNIAH eaa tuk my cyg, her sister & fiancenyaa hehehe ... sabar dan terus bersabar mencari di mana itu IPIS .... berbekalkan maklumat yangg agakk chhiipuut dari akuu.. berjaya jugak merekaa memparkingkan kereta d bawah bangunan blok aku..

Plan nak pegi The Mines @ Serdang .. yeaahh agak2 laa klu dh lama x buka kedai kopii togeda2 ngan my cyg.. opkoss lupaaa yg tugas aku ketika itu sbg penunjuk jalan ! yahh memang baguslaahhh perangai aku kan.. tupp2 salah masuk lorong.. yeahh sesat pegi tempat laen... huarghhh !! pusing2 jugakk cari jalan yang lurusss.. sabar jekk laaah.. naseb bek sempat berkenalan ngan sorg pacik taxi ne.. hahaiii... baiknyaa pacik tuu siapp bawa taxi diee tnjukkan arah yang sebenar,,, happy deepavali tuk pacikk taxi ituu.. ngehh2.. 

aku & my cyg ditingalkan merayau sesukahati kami di mines ituu.. her sis & fiancenyaa lepak tmpt laen.. x nak kacau daunn maa ^__^... tetiba dgr dorg sesat lagi.. erkkkk dorg kat manee? dahh jauh dorg jalan.. dorg pegi service ketaa.... lastly... dorg call kawan.. then ambik merekaaa.. yeaahh so kami ponn?? balik guna taxi lorhh jawabnyaaa... bulat terus mata aku tgOk dompett .. ngot3!!

aku istiharkan hari ini HARI SESAT seSELANGOR ...#^%&$*&%*(^(


... cuwwett jekk my cyg nee .. encik bobo pnyaa ini .. jgn nak piwit2.. ngeh2 ... yg d bawah ne boleh lah piwitt hahahaha !

...sangat gegurlnya aku bila tgOk pic ini.. pakai skirt ok! sejak bilakahhh.. ;P... 

.... 1st time tgok hantu cemas tengok manusiaa hahaha .. ntah apa laa dorgg terkejar-kejar ne... jap2.. mcm matching lakk baju kami kan3? hahahaa bleh laa sepayung sekaki ngan dorg haha

.. aku beli baju ituuu ! yeahh PINK ! ok ?? whatt daa .. haha

.. beli kee x ?? ahhhh 

... aku belii jugakk ... sama2 ngan my cyg !! dia hijauu .. aku PINK ?? erkkkk ....

....apa2 hal aku x nak kempunan big apple kesayangan usus perut aku .. hahaha ! ngap2 dulu eaaa...

...still berfikir.. ehh betull ka aku beli baju PINK ? PINK ? oOuhh ! seyess aku x cayaa weii,..

... ^___^.....

... testing2 haha ! ...

...akuu...
dan 
...dia...



(n_n)

THE VAMPIRE DIARIES

singgap japp book fair tadi... hewwww agak menarik ! ada 2-3 buku yg aku agak tertarik tuk dirembat..
tapiii mata jugakk semakin sepet melihat harganya.. hahaha even dah 20% ! chiitt... next time laa eaa.. :)


pergghh penat sehariannn ... tapi sangat happy dan macam x caya kawan aku jalan2 hari ne = my cyg!
hehehe .. 
bagsu2 belajar eaa cyg ....
^^,


NOTAJARIPIKA :  Our mom kata kan .. kalau pika & shamynaa bejumpaa meang panjang lah kaki mereka ini berjalan.. yeaa..datin...makacehhh faham.. mcm datin muda2 dulu jg ... hehehehe .. muahhh !






0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home