Sunday, October 23, 2011

Sushi ?! errkk..


sushiii.. nyum2.. chedap2.. huhuuu.. 
tapi MALANGNYA!!
aku tak pandai guna CHOPSTICK !
fineee.. ini kelemahan aku.. klu p kedai makan sushi...
aku serius x tau guna dua batang kayu pendek tuu..cisss..
pena 1 kes..aku terPATAHkan chopstick..sungguh memalukan..
nasib baekk line clear.. xda org nampakk.. huuuaarrghh,,
baru2 ne aku pegi kedai makan sushi lagii.. sanggup aku order just 1 pinggan jea.. 
dalam 1 pinggan ada 3 susshii.. sedapp hokkeyyhh.. 1 sushii tuu aku makan SDN BHD laa.. yang dua lagii.. disuap oleh my papai .. hahaha ala2 manjaaa gitu..erkk..
lepasss nee nak bawa sudu atau garpu dalam handbag.. kalau2 nak singgah kedai sushi bleh makan guna sudu atau garpu.. hahahahaha

2 Comments:

At October 23, 2011 at 9:41 PM , Blogger gGirl said...

mmg la bawa sudu dalam beg kan..hahaha

 
At October 23, 2011 at 10:59 PM , Blogger Chekgu Pika said...

hahaha..mesti weii...klu nda tepatah chopstik lagi hahaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home