Sunday, October 23, 2011

Disihir guna gambar dalam FACEBOOK


ahaaahh...AGAK SERAM bila dapat tau sal ne.. 
yang dishir ini PEREMPEMPUAN..yang menyihir pulak TEMAN LELAKI nya sendiri..
untuk apaaa? untuk memikat hatinya.. waww bijakkkk2..
ok finee.. memang laa macam2 kes negatif  daa kita dengar kan sal FB ne..
terbaru.. kes2 peceraianyang disebabkan FB ? whatt daa..??
sungguhh mudahkann FB ini menghancurkann kita...
aku cakap semua ne bukan bermakna aku sendiri xda account fb .. aku ada ok..tengok badge d tepi tulaa..
tapi agak2laa juga berFB ne.. jangan sumaa nak tayang.. benda yg septutnya nak tayang.. tayang jugakk.. bagus klu BAGUS.. ne takk.. adohyaii.. fikir dulu sebelum buat eaa..
tengoklah mcm kes di atas.. tu kira okeh lagi bertudung.. klu yang x bertudung.. dedah sana.. dedah sini.. uplooad jugak d FB .. INGAT ! manusia di luar tuu bukan semuanyaa PEREMPUAN jantinanyaa.. kaum ADAM nya jugaa ada.. bila kaum ada tengok ? mcm2 dorg fikir.. TAYANGAN PERCUMA ok! sedaapp jeaa mata dorg tengok.. yang kita?? tak tauu puunn kan.. 
sampai lah ada kes macam ne.. so PRIVATE lah apa yang patot yeee..
aku pun dulu mcm tu juga... sukaa jee upload gmbr2 itu ini.. tiap kali ada event meriah.. masok gmbr,, tapi bila fikir balik.. x kan semua org kita nak bagi tengok.. so klu nak upload tu.. berpada-padalah dengan memPRIVATE album2 anda.. biar ada privasi siket.. 
yang kes cerai-berai sal FB lagi aku x faham. boleh pulakk kann.. 
yalaaaa aku sllu dengar couple break sebab FB .. ne pasangan suami isteri ok?
ya ALLAH !
dorang x fikir kaa.. sebab FB je punn.. FB ?? errrkk,,
kes jumpa kekasih lama lahh.. pasang skandal la.. 
heyy.. x fikir kaa sebelum buat? x nampak ke anak2 kat rumah tu? x nampak? euwww sgt geli okk..
orang kata "DAH TAKDA JODOH..APA NAK BUAT"
fine.. diterima.. tapii.SEBAB perpisahan tulaa.. yang sangaaaatttt menyedihkan.. FACEBOOK..

woww.. chekgu pika sangat beremosi plak entry kali ini.. hahahaa..
ok..relax.. korang dah besar... pandai2laaa jaga diri eaa.. lagi2 zaman sekarang ne yangg penuh wireles..berudbandd...pasti byk baca info2 yg bleh buka mata kita untuk jadi insan yang lebih baik... ok sekian.. 

p/s : entry kali ini bukan aku nak angkat bakul ea.. ne sbg nasihat untuk diri sendiri jugakk.. aku tau diri aku siapa.. sebab tu aku nasihat jugaaak tuk diri sendiri.. so mari kita bergerak ke arah yang lebih baik.. tapi jangan tinggalkan masa lalu itu..kerna masa lalu itulah mengajar kita menjadi manusia akan datang... wasalam..

^___^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home