Monday, November 28, 2011

Kembali kepada yang PERTAMA :)


hari ni aku kembali kepada yang pertama 
iaitu ?
kembali kepada muka buku yang pertama
yang kedua berjaya diDEACTIVEkan
atas alasan-alasan tertentu
sebelum ini alasan buat muka buku kedua sebab aku nak lari dari sesorang
kali ini ponnn sebab yang serupaa
bila baca ne macam ketara sgt aku nie suka main lari-lari .. ye tak? haha
kenapa perlu aku lari?
sebab aku nak LUPA pasal 'si penyebab' aku ne
kenapa perlu aku lari dari muka buku kedua dan kembali membuka muka buku yang pertama?
ahaaa sebabnyaaa aku dah lupa 'si penyebab' muka buku pertama 
kenapa tak buka muka buku ketiga jea ?
ahaaaa nanti aku x hengat password lah sayanggg ! hahahahah byk sangat puleek 
mane nak hengat password blog ne lagi yang dah kali ketiga aku berjaya lahirkan hahaha

kalau rindu cikgu pika 
search aku  guna muka buku yang lamaa yeaa
:)
lovee yaah !



2 Comments:

At November 30, 2011 at 7:51 PM , Blogger Peguam Bisaya said...

apa susah...blok user tu sudahhh...

 
At December 1, 2011 at 11:42 PM , Blogger Chekgu Pika said...

hehehe.. tapi nnti i nak stalk balik ! ngehhh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home