Sunday, November 6, 2011

Salam Hari Raya AidilAdha :) ^^

salam aidilAdha dr chekgu pika di perantauan ini ..
orang tanya .. aku sedih ke x ? ahaiii sapee x sedih weyyhh
malam takbir aku tefon my lil sista --> si doremOn .. tanye die wat paa ... dengan lantangnyaa dia menjawab .. tengah tolong Datin beli2 barang dapor tok raya esok .. yesss tergundah my heart oiiitt... mata dh mengeluarkan cecair power.. jepp2.. sib bek dapat tahan jugakk.. haiiihh.. truss aku bagi alasan esok lagi aku tefon umahh.. errkkk.... emosi pulak kat kl sentral malam tuhh.. dengar takbir rayaa .. yeahh tulaa sapa suh kluar malam2 takbir kann.. wohaahh

ESOK ?

TAKBIR RAYA sayup2 kedengaran .. :((
trus di capai handphone .. call orang rumah .. ermmm meriahnyaa dorang... semua bekumpul .. aku jekk sorang xda.. finee .. memang aku rasa sangat2 rugii .. bukan senang dapat kumpul ramai2 macam tuh.. lagi2 laa anak2 dato dan datin dah besar2 ne kan lagi belom kawin2 ne kan..;p.. lagilaah susahh.. huarghhhhh ruginyaaa

dalam sedih2 hari ne .. aku tetap buat status kat mark punya muka buku tuu.. " Bahagianya Prasekolah Hari ini  !! " hehee
hari ni seeyeess bahagia ngan mereka... masak dan makan berjemaah bersama-sama :) wahhhh !! so suweet !
pelbagai jenis hidang terhidang !  anak BORNEO berkumpul dan terkumpul ! :)
* pika, rina,along, nur,hasna,shung,jowi,yuyu,atol,anida
paling membuka selera aku , ofkos lah IKAN MASIN yang dibawa khas dari SABAH ! nyum2 !
hari ni dapat merasa air tangan orang sarawak ! hehe HASNA ! mee yang kitak polah memamng sedappp!!
plan tuk jamuan VOGUE ini diketuai oleh ATOL & HASNA ! barangan ditaja oleh mereka ! TQSM !

^____^

NOTAJARIPIKA : 

terubat kesedihan hati ! 
"SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA "
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home