Monday, November 28, 2011

Saya terpaksa (:



haiiiyaa touching2 plakk huuheeee !! tak tau nak cakap apa agii ... semuanyaa hanya kebetulan .. inilah kisahhh ***** (:
seriously aku nak gtau dia awal2 daah .. tapi mcm x sesuai .. so baru hari tu aku gtau .. dramdamdammmm..
seperti yang disangkaa memang meletopss.. aku dah agak !! so until now .. aku x bg respon kat diaa .. bialaa tenang2 dulu.. x kacau dia lagi .. ITS ENOUGH !! -game over-

kalau aku jadi dia pon aku terasa hati .. sebab aku penah rasa .. niat bukan nak balas dendam .. tapi entahlah.. semuanya secara kebetulan ... aku memulaaa nak main-main jeaa  .. kwn2 mcm tu .. tapi yang lebih seyes berpihak kepada dia .. aku mcm biasa jeaa .. dlm masa yg sama aku tak pulak menidakkan .. x sampai hati plak .. hari tu jalaa aku sampai hati .. bagitau hal sebenar .. memang aku rasa bersalah .. apa nak buat .. perkara dah jadi.. biar jelaa terjadi.. aku terima jaa apa yg terjadi pas ni .. yang pentingg aku tak terbeban lagi ngan semua ni ^^

p/s : better aku gtau sekarang .. kalau dah lamaa sangat .. errkk...@$%#^%$*((*(

kepada dia.. im sorry for everything (:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home